Společnost Integrated Medical Solutions a.s., je, jak již napovídá její název, zaměřena na poradenství, dodávky a integraci v oblasti poskytování zdravotnických služeb se zvláštním důrazem na aktuální, dynamicky se rozvíjející trend elektronického zdravotnictví (e – Health).
Naše služby se však nezaměřují jen na aktivity v rámci zdravotnických informačních systémů, ale také do oblasti budování komunikačních kanálů vůči zdravotní i laické veřejnosti. Zdravotnickým zařízením jsme také schopni pomoci s implementací komplexních systémů řízení dle mezinárodních norem ISO, včetně specializovaných norem pro oblast zdravotnictví, včetně systému řízení bezpečnosti informací.
Mezi naše zákazníky patří nemocnice, polikliniky, klinické laboratoře, zkušební laboratoře, transfúzní stanice v několika zemích Evropské unie.
Mezi naše úspěšné projekty lze např. uvést:
Integraci laboratorních informačních systémů spojenou s výrazným zvýšením efektivnosti poskytovaných služeb
Vývoj a provozování ambulantního informačního systému MONA, který umožňuje kompletní správu ordinace lékaře, včetně vedení lékařské dokumentace pacientů, vykazování péče zdravotním pojišťovnám a elektronickou komunikaci s pojišťovnami a laboratořemi
Vybudování kontaktního centra (callcentra), které profesionálně, efektivně, bez zbytečného prodlení poskytuje informace zdravotnické i pacientské veřejnosti, a to vše s důrazem na maximální ochranu citlivých osobních údajů
Zajištění rychlé a zabezpečené elektronické komunikace (komunikačních kanálů) mezi poskytovateli zdravotnických služeb a jejich příjemci, tedy lékaři a pacienty. Tyto kanály pokrývají kompletní spektrum možností, od navázání na nemocniční informační systémy po aplikace ve smartphonech jednotlivých lékařů
Implementace komplexních systémů řízení, které prošly úspěšnými audity u renomovaných auditorských společností.
V rámci výše uvedených činností působíme ve dvou oblastech. V první se se věnujeme konkrétní situaci v daném zdravotnickém zařízení, a na základě aktuálního stavu infrastruktury, procesů a fungování jednotlivých oddělení navrhujeme (a případně realizujeme) kroky vedoucí ke zvýšení efektivity. Druhá oblast pak obsahuje univerzální řešení, avšak s možností přizpůsobení danému zařízení, která nabízíme na trhu s cílem poskytnout zdravotnickým zařízením možnost rozšířit své stávající služby a zasáhnout tak větší segment příjemců jejich služeb.
Naším cílem je pomáhat zdravotnickým zařízením zvyšovat efektivitu s kladným dopadem na výsledky jejich hospodaření, ovšem bez jakýchkoliv kompromisů v oblasti kvality poskytovaných zdravotnických služeb, tak aby byla zaručena maximální podpora preventivního nebo léčebného procesu v rámci spolupracujících zdravotnických zařízení a zlepšování zdravotního stavu jednotlivců i celé populace.
Do verze byly zapracovány následující nové funkcionality a možnosti:
Významně přepracovány funkcionality kalendáře s cílem zjednodušit a zrychlit plánování a správu schůzek.
Do verze byly zapracovány následující nové funkcionality a možnosti:
Do verze byly zapracovány následující nové funkcionality a možnosti:
Nová funkce "Pracovní neschopnosti". Umožňuje vytvořit novou dočasnou pracovní neschopnost, převzít existující neschopnost od jiného lékaře, vytvářet hlášení ošetřujícího lékaře (včetně předání pacienta jinému lékaři) a ukončit pracovní neschopnost. Podporuje jak klasické papírové neschopnosti, tak i e-neschopnosti včetně přímé komunikace s portálem neschopností ČSSZ (je možno přímo odesílat neschopnosti či hlášení z aplikace).
Nové okno "Parametry aplikace" obsahující parametry společné pro celou aplikaci. Okno lze otevřít ikonou (tlačítkem) "Parametry aplikace" v "Celkovém přehledu nastavení".
Do verze byly zapracovány následující nové funkcionality a možnosti: